Ahad, 6 Jun 2010

perhentian island (2)

Ok.jom kita sambung ttg perhentian island..ni first time aku menjejakkn kaki ke perhentian island ni..mmg xdapat bayang la mcm ne..just imagine je apa yg resort tu ckp..actually km ambik pakej di perhentian island resort(pir)
..senang kalo ambik pakej ni bukan apa km dh la first time pegi plus km hanya berdua..flight kami pukul 10am so nk gerak wajib awai kn..bgun kui 5am tu awaiiiii u..semangat nk berjalan..hahahaha.then siap2 tunggu tren jalan trus nek erl
dalam 28mnt da sampai kt klia..cepat kn nek erl.sebelum tu ape2 breakfast dolu..
 after breakfast semua sempat la window2 shopping kt area dalam klia..murah2 nk n limited edition lak tu.bff aku ni sempat beli product "clinique anti-blemish solutions"...jeles i..hahahaha.pastu flight delay lak dalam 40mnt jam..aduhhh tunggu g..
at least sampai jugak kt airport Sultan Ismail Petra Kelantan..ade siap org hotel tunggu km disana..then dia pun pecut bawak kami  ke kuala besut..lama gak dalam 45mnt mcm tu..xsempat nak kalih2 bagai nk tgk kelantan.hahahaha..dah sampai besut boat lak xde sbb dh mmg lewat..kn flight delay..hrmmmm..tunggu g.
dalam setengh jam mcm tu baru ade boat..speed boat u all..tu pun tumpang boat org len.hrmm..as planned special boat for us tp da lambat jalan je labu..letih kowtt asyik menunggu jer..
finally dengan muka pucat masing2- ye lah takuttttt nek boat tu km siap baca doa xhenti-sampai gak kt pir..
diorang staff hotel sambut kami dengan kompang bagai mcm nk kawen jer..maluuuu..then pekena welcome drink
lepas masuk bilik ape g masing2 mmg dh letih mgembara..tdo zzzzzzzzzzzzzzz..ptg sikit km pun melawat la tempat2 disekitar pir...super duper cun la pir nih...plus km jer rakyat malaysia..hahahaha.budak2 resort len cerita r..terasa seperti di oversea..hahaha..b4 tu minum ptg dlu..


pic ini la aku tag kn kt semua mber2 km..bg jeles..hahahaha..jap2 aku tunjuk satu pic bukti aku sudah sampai di pir..hahaha
 hehehehe...then malam pun suda tiba..ape g dinner time ler..makan disitu sgt super duper best jugak..cedap2 belaka.mkn mcm xhingat..jom aku tunjuk semua pic makanan kt saner yg sempat aku snap ler..yg xsempat tu maap ye dh masuk perut i..hahahaha


my bff ..howt tak dia..dia sgt seksi.hahahaha..i x :)cewahhh cewahhh

 
time ni nk p spa kt pir..yuhuuu best nye

 
barang2 km..hover tak..hahahaha

 
jetty pir.my bff tkut nk berdiri kt sini.tkt jatuh..huahuahau.penakuttt

 
reception area..time nk g dinner ni

 
bye pir nk balik dahhh..

selesai suda pgmbaraan saya bersama rakan di pir..sgt syiok dpt tenangkn pkiran..another next month km rancang nk g redang lak..mber ramai nk join..best sikit kalo p ramai ni kan..enjoyy ni idak ko tlg snap pic aku,aku lak tlg snap pic ko..hahahaha..tp ok what xde la serabut tunggu kwn2 siap..tunggu sorang je siap..
nk p mkn beb..lmbt kang makanan hbs..huahua..asik mkn jer ko ni..dah la nk g mkn lunch ni...mkn g tgk tu..daa
Related Posts with Thumbnails