Selasa, 8 Jun 2010

Lagenda budak setan

Last night I hangout with fren purpose to go cinema.watch Lagenda Budak Setan but full la semua hall.second day lak tu,biasalah kalo dh movie ditunggu2 peminat.dah box office cita tu agaknya..so kami pun g lepak di mamak stall..hahaha.style tak bunyik?chit chat bagai n semua topic kuar..topic hangat sure ler kawen n kerja..
kawen tu biasala la kita xboleh ckp apa.semua Allah dah tentukn..siapa n bila jodoh kita.hrmm (*,*)
ttg kerja lak ade yg cita pgalaman masing2 ditmpt keje..ade bos mcm tu la staff mcm ni la..normal la kan semua tu..semua tmpt keje xsama..fren aku sorang tu cerita ttg keje jauh frm family..berdikari la jawabnye..time study nu dlu len..tp dr cite dia lbg kurang sama jer kalo keje ngn study sbb jauh dr family..asik ingtkan kampung halaman jer..tingat masakan mama n rindukan nk gaduh2 manje ngn adk2..hahaha.. kene korbankan masa..then for what the life(tanya aku dalam hati???)...ok aku pun ade mintak keje kt kl..standard la bila org tnya nape mintk keje kt sana?gaji bnyk..hahaha..kalo banding kt sini jauh beza nya..aku xdapat bayangkan kalo aku try p keje sana..balik keje lepak umh or just kuar2 jap then besok keje lak..ulang benda yg sama.kl beb..fuhhhh semua kena pantas kt sana..then nanti dok bilang ari jer nk blk kmpung..hahahaha.. mcm mana tu?aku penah dok kt sana dlm 2bulan lbh sambung degree..diulangi hanya 2bulan lbh sahaja dan selepas itu paham2 sudaaa..korang bayangkan bagun pagi awai2 siap kuar jalan sikit tunggu bus pastu nek tren lak..balik pun mcm tu..berebut2 ngn org tunggu bus or berasak2 ngn org dlm tren..letih kot tiap2 hari mende mcm tu..weekend mmg utk rest jer..fuhhhhh...tp nasib ler ade bff aku ni asal weekend jer dia dtg teman aku ;)copcop bukan sai ni actually aku nk cerita dah larik jauh giler...
ok sambung-besoknya lak aku p terjah sekali g kt cinema..nasib ade tiket.. penuh dlm hall.cita ni mmg best.cedih bagat sih ending dia.tp rilex ade sambungan lagi nanti..bila dh tgk cita ni aku dh ingt balik novel tu aku penah baca..lama dah..satu g yang best sbb heroin semua cun2 tahap gaban(gaban tomei n gaban pink jgn perasan hokey)..lisa surihani,fazura n shiqin mmg super duper punya..i like..kulit n muka n rambut n badan ish ish dah2 la awanis ko pun cun mcm tu gak.so rilex..jom layan lgu tema cita ni...medayu2 ja dgr..best-best-best-best.fullstop..bye

 - Bila Cinta (OST Lagenda Budak Setan)

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Related Posts with Thumbnails