Isnin, 22 Februari 2010

saya masak?

Kali ini saya buat opening entry dengan letak pic budak yang comel yang pandai cakap
yang banyak kerenah yang selalu mendoakan cik udanya supaya dapat berkahwin dengan orang kaya(-_-") utk nampak bertambah comel dan berseri2 blog ini..
Pembaca sekelian..ehem ehem.saya pandai masak kah?ok truly nya tak la berapa pandai masak tetapi  im in proses la babe..Ok baru2 ni saya ada membuat egg tat..dapat buat lima puluh biji..ha kalau nak beli tu dah berapa puluh ringgit..hehe..modal buat tu sikit jer benarnye..


Tadaaa dah siap..sarung tat nampak xberapa menarik kan..
guna yang mana ade jer lagipun nak makan sendiri ..
Owhh saya sgt letih sekarang dan perlu turun bawah untuk makan .
makan somtam beb..apa itu somtam?sejenis salad dari negara Thailand..
bai..

Related Posts with Thumbnails