Khamis, 15 September 2011

Kasih tercipta

Wahh malam-malam berjiwang la pulak makcik...hrmm sekali sekala kan u all..
Now aku sangat-sangat happy@gembira dan dalam masa yang sama aku juga takut if semua ini hanya sementara..u get it what i mean dear?huhuuu..macam mana nak cakap yek..tetiba tak pandai nak explain.Oke macam ini..dalam percintaan beb..
Lumrah la kan dalam percintaan mula-mula happy bahagia and the same time boleh sedih kecewa if putus tengah jalan..huhuuu..Jauhkan dgn i ok..and yes aku juga pernah jadi macam ini dgn the same person.trauma la kan bila jadi macam ni..selalu juga aku terfikir kalau-kalau terjadi balik sebab aku betul-betul sayang dia...tak salah kan kalau kita fikir macam tu dan supaya dapat elakkan apa yang terjadi dulu.huhuu..risau risau....
Semoga kasih yang tercipta antara kami berkekalan..
Related Posts with Thumbnails