Rabu, 15 Jun 2011

saya bagi kamu :)

Sekarang tiba masanya saya pula memberi kamu...hehehe....
dlu-dlu( -adiah-dpt-adiah )kamu memberi saya. (geli dak ayat i)hahaha..
bff i la u all.. bufday present in adv to her la..berpeluh gak aku nk mencari..akhirnya dpt juga..
taktau berkenan ke dak minah tu..Tapi ini dtg dr oversea ok sayang..mesti kamu suka..
tdk terdapat disini ;) ye kee???pandai-pandai jer aku


next year cari tema adiah lain pula ye..actually dgn cara ini dpt
eratkan persahabatan kami yg dekat 13thn ni..
sajasukasukabukannakmenunjukpunnn..

Ini lah bff saya..saja kecilkan sbb dia tak suka tunjuk-tunjuk kott picture dia..tp tetap nk tunjuk..haha



Eh-eh korang td i tgh makan benda-benda semua ini..erkk..Alhamdulilah..
                                  tak sedap pun..hehehe..

Ni pun tak sedap sgt..selalu order if mkn kt sini..taktau kenapa bila tak suka tapi tetap order..haha..tlg jwb sat sesapa..
Nampak-nampak???dh tinggal half dah bila take pic..so mean that yg ni mmg sedap ler..tawaf la berapa kali pun kt tmpt kek tu tetap pilihan hati yg ini..huhuuuu..
Apa kes cerita makanan lak ni tersasul..heheee..mcm nk jimatkan entry je..aha betul tu malas la pulak nk buat entry baru so terus jer cerita kan..hahahaaa..bye
Related Posts with Thumbnails