Isnin, 10 Januari 2011

Tolong ingatkan akuuuu

La AJL tadi tiba-tiba ja si ana tu bole menang(tak puas hati nampak kak??!)..hmmm aduhhhh tak sangka la..tak best lak tu minah ni buat persembahan...asyik duk ulang tolong ingatkan aku jaaa..busannn..satu g dengan pakai bajukebayamerahbesar tah apa2 la minah ni..apa-apa pun dah rezeki dia kan malam ni..


Aku memang bujet si faizal or yuna ja menang..tp kalo ikutkan aku suka muzik and lirik dari yuna..cinta sempurna beb...super best dengan dia bt persembahan tadi tp malang nya aku tak boleh hayati sangat coz lepak umah kawan..lagi-lagi si yuna ni buat pembukaan..hmmm sedih makkkk..


Tak de rezeki yuna malam ni..tapi xpe lagu ni memang best..tangkap lentok kot dengar lagu ni.. ^_^
Satu g si FT ni pun kalah la tp tu pun nasib dpt persembahan terbaik..tp kalo kalah aku rasa mmg ramai geram..agak2 la dia buat persembahan dalam air tuuu...yang ni mmg super duper..tumbs up to u bro..rayban yang sangat style..hahahaaa


rayban tu mantain jer dalam air pun kan..terpegun i tengok u buat persembahan.
yang lagu selamat malam tu pun best kan....
Overall semua best-best..aku pun best dapat lepak ngan kawan-kawan bila tengok anugerah macam ni coz dapat kutuk gelak and also sing together.. plus dengan tengah makan white dark chocolate secret recipe..perghhh terangakt beb..
cup cup satu g persembahan dato siti best sesangat..slim dia now..hahahaha..
Related Posts with Thumbnails