Khamis, 18 November 2010

Masih

Salam hari raya aidil adha....
ape kene tajuk aku diats tu??
masih???masih apa yek?
ye aku masih bersedih la wei...mcm xkenal aku..

mood aku xstabil g dr hari tu..
nk bt mcm ner kan..redha je la :)
tapi korang kt sini jer yg tahu mood aku yg sebenar..
dr dlm hati ini coz secara kasarnya aku xtunjuk yg aku sedih kt sesiapa pun -_-"
Malas la nk canang2 satu kampung apa perasaan aku skrng..
Blog pun dh berkurun lama kurasakan yang aku xhapdate..hihihi...
Alahai korang2 jgn la bt muka macam ye..
biar i sorang jer macam dlm hati..uwaaaaaaaa....

chill up girl... i willl n wait for me...

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa...


hahahha..penat ulang da...dh2..bye


p/s: sorry emosi lagikkk...
Related Posts with Thumbnails