Jumaat, 13 Ogos 2010

Puasa aku..

Ahahahahaha..kasi gelak jahat dlu ciplak tajuk sis intan...
maap ya memang i tgh memikirkn nk bt tajuk ni..
tba2 u dah bt, consider i ciplak la kan...huhuhu..

Hari ini hari ke- 3 kita berpuasa..kejap ja kan masa berlalu...time skrng ni dah pikir jap g nk berbuka mkn apa..huhuhu..
korang tau smlm time busan2 bt keje kt ofc,aku pun buka la lmn web yg ada makanan n cr2 promosi yg menarik untuk berbuka nanti..saja pilih2 tempat dlu..ujung2 puasa nanti baru berbuka dluar.. :)
Pastu aku terus terliur tgk web kenny rogers...sedapppppppppp...
terus aku roger bf aku ajak mkn kt kenny jap g..dia ckp ok tp bukan time berbuka..dlm kui 9 mlm..
xpe aku ok jer bila pun asalkan aku dapat makan..huhuhu..
tp aku lagi suka kalo tapau je kt situ sbb dpt bekas yang cantik..huhuhu..syok ooo bekas dia..

Ok tu jer ku nk kongsi ..nanti kalo ada yng menarik ttg menu berbuka aku,aku akan publish kn...
ops kejap aku tunjuk satu pic ni kasi korang juga terliurrrr....hahahaha.
                                                               
ini bukan i yang snap.i ciplak (aduhhhh ciplak lagi !!) kenny nya web..haha

Related Posts with Thumbnails