Sabtu, 1 Mei 2010

Watsons (your personal store)

Cewahh bunyi macam nk jadik model watsons jer..tak de la tadi aku baru balik dari watsons..sebelum tu ha tgk pic aiii dengan kesayangan ni b4 go to shooping mall dihari pkerja
                                                    hahahahaha
                                  ish nampak kurus sikit muka aiiii ..ya ka
ha tu dagu berlapis..macam kuih lapis xde maknenye nmpk kurus muka..hahaha..behenti perasan

Okokok teruskan pasai watsons tadi ..aku actually dah tengok at web dah yang watsons ni ade promotion yang bayar sehinggit dengan pembelian kedua..tapi xsemua product la..nah kilik sini aku dah cari siap2 WatSoNs ...tapi yang sedihnya dah nak p cari semua barang yg nk beli sehinggit tu dah banyak yang xde stock..huhhhh.. itulah namanya promotion..xpe aku kan gigih sikit, nak p cari watsons branch lain kot2 yang tu ade stock..memang untung beb..berbaloi2....
           cikit jer dapat aku beli..xpe next time..date valid promotion ni sampai 20hb May..
Related Posts with Thumbnails