Sabtu, 3 April 2010

Ge trip-part II

Cewahh xdisangka2 rupanya ada gak orang tnya bila part II akan dipost..hahaha..kembang sat.
Buat post di rumah lagi best kan..tak da orang yang nak kacau..huhuhu..tmbh dgn ujan rintik2 nih. motip bgtau semua nih?tah aku pun tak tau.haha.Ha satu lagi cewah kau bukan main lagi berpart-part ye buat post utk trip kali ni..2 hari je pun dan kamu-kamu sekelian aku pesan siap2 supaya jgn ada yang terdetik dihati masing-masing yang aku ni nmpak mcm xsalin baju hokey..(-_-") benci tau !!..tak paham ker?tak per nanti bila tgk semua pic korang akan tau..Yelah aku sendiri pun tak perasan tapi ade orang dah tegur beb dalam fb..tu xlain mesti dok belek pic aku btul2(suka haku ler tu)..auwww kembang sekali lagi..

Inilah rakan satu bilik hotel dgn aku...ms fyra..

juga rakan diats bus..tgk tu mkn kek coklat yang sedapp

hehe..semuanya diats bus..

 breakfast..mcm2 gaya ado..tgk eden  mcm poning ajo

Kami menginap di Rossa Pasadena Hotel btul2 tgh pekan..sampai2 cameron trus melawat orang sakit..hahaha.sekali lagi ..ehem2..sampai2 cameron kami semua terus p melawat ladang strawberi,teh,taman bunga,taman rama2 dan time tuner..

Motip aku buat aksi mcm ni?

auww kejip2 mata..cik fyra kita ni bnyk tlg snap pic2 i..hahaha..giv n take la kan..aku pun hambik pic ko jugak kan..ni diaaa
cik fyra kita yang aayu gitu..
mamat2 perasan ni pun aku yang tlg ambikkan..lihat la tngn i tu






Eh korang buat mcm rumah sendiri ok..aku dah mai pnyakit malas






us and ceo with his family members..
*sgaja dikecikn ats sbb2 tertentu

Ok job aku dah settle..punya la lambat cap badak nk upload pic2 nihh..aduhhh tekanan la kwn2
dok tunggu2.kalo aku bercerita lagi boleh tmbh ke part III nampaknya.hahaha.agak2 mahu layan lagi ker..wtmark pun aku dah mls buat..jgn ade yang nak curik pic aku hokey..haha..ok sebelum berpisah kita paparkan satu pic sebagai kenangan bersama~
-
-
-
-
-
-
-
-

For sure pic aku sorang2..hahaha..till then byee
Related Posts with Thumbnails