Isnin, 26 April 2010

bunga mawar dtapak tangan~

Penyanyi: Saloma
Tajuk Lirik Lagu: Selamat Pengantin Baru

Selamat pengantin baru.
Selamat berbahgia.
Selamat ke anak cucu.
Selamat sejahtera.
Semoga berpanjangan.
Semoga berkekalan.
Semoga satu tujuan.
Semoga aman.


Hidup mestilah rukun.
Sabar paling perlu..
Cinta setiap hari..
Senyum mesti selalu.
Oh oh oh oh..

..........................................................................................................................
 
 
Macam mana ada macam mood nk pergi kenduri?eh bukan aku ler nk kawen..hoho..kalo aku yang nak kawen ni sure aku dh hebohkan setahun awai kt belog ni....hahaha (*,*)
yang nak kawen ni nama dia Nurul Wahida..kawan aku time study dulu..bulan lepas dia dah tunang..ni bulan june ni dia akan kawen..kali ni sure aku akan attend kenduri dia di Pahang..nu jauh kn..xpe kawan2 kawen msti perginya..hahaha si wawa ni sekarang keje kt celcom branch di Kl..nanti aku nk suruh dia riki2 keje kt aku..hahaha..Dlu time kat kelantan aku suka pinjam tudung dia..tudung dia cantik2..satu g kami selalu sembang pasai bf kami dolu2..hahaha..
 
dia tunang pun dah meriah..eee syoknya..

Post yang sebelum ni aku ade cerita kan kawen aku sorang tu yang dh kawen yang aku xsempat nak attend
 tu..(panjangnya aku nk describe..hahaha..nah aku bg post kot2 kompius sila clik sini )..

                               itulah si pengantinnya..Jehan..sorry yek xdapat pergi.. :(
 
Ramai la dah kawen tambah2 kawan2 aku yang sekolahnya..fuhhh tapi aku relax g selagi si bff aku sorang ni tak kawen g..Kalo dia dah nak kawen melompat aku nak kawen jugak..hahhahhaha..
 
                          Ko nak kawen nanti bagi aku hint dulu hokey..hahahaha...
 
Related Posts with Thumbnails