Khamis, 19 November 2009

tag oleh sleeping beauty ~

2. Saya sedang mendengar :

drama melayu mama tgh layan..



3. Mungkin saya patut :

kawen sekarang,,opsss



4. Saya suka:

karok..



5.Sahabat-sahabat baik saya:

semuanya perangai xde yg control ayu beb..(laki len cerite!!)



6.Saya tak faham:

soalan nie..!!



7.Saya kehilangan:

 my laptop..oh no bodoh tul pencuri tu



8.Ramai yang berkata:

cantiknye wanis hari ni :-)



9.Makna nama saya :

opss..nk check jap



10.Cinta itu:

Buang masa



11.Di suatu tempat, seseorang sedang:

tido..ZZZzzzzzzzzzzz



12.Saya akan cuba :

diet..huahuahua



13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

sampai bila-bila..



14.Telefon bimbit saya :

br beli xsampai 2minggu



15.Bila saya terjaga dari tidur :

akan fikir breakfast best x hari ni



16.Saya paling meluat apabila :

org yg nk menunjuk-nunjuk..diulangi MENUNJUK-NUNJUK



17.Pesta/Parti adalah :

best..sure p kalo ade org invite :p



18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

19..coz im a playgirl at that time..kuikuikui



19.Hari ini :

Aman xmsg pun :(



20.Malam ini saya akan :

susun makeup yg b'terabur ats meja



21.Esok pula saya akan :

p keje la..bsok best leh mengulat.haha





22.Saya betul-betul inginkan :

gaji naik byk sikit..kalo dk cabut..2gu pe g



23.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

bila la nak kawen~



24.Makanan Barat atau Jepun:

nape?nk belanje ke??



25.Bilik yang terang atau gelap:

gelap kot..tah..suka hati r



26.Makanan segera adalah :

i'm lovin it.......(opss sama jwpn ngn sleeping beauty lak)



27.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?:

terakhir??



28.Siapa yang anda mahu Tag?:
 
keabadianchinta~
Related Posts with Thumbnails