Ahad, 29 November 2009

SkIn CaRe



yuhuuuuuuuu..


alo semuaa..xsabar nk post entry kali nie..
berkenaan kecantikan yo~

ceritenye gini..aku actually nk tukar suda product skin care nih..yelah pakai yg lama
xpun berkesannye..produk lama tu terpksa drahsiakn hokey~
aku pun tengh berkira2 ler product apa nk pakai..muka makin hari makin teruk.
mybe disbbkn oleh make up yg dipakai selama 8jm lbh setiap hari dn mybe jugk
sbb kemalasan diriku ini..huahuahua..paham2 suda~
so ptg td aku pun g as mall survey2 n beli trus la apa yg berkenan..
setiap counter skin care aku terjah..antara sk 11 or shiseido..
nk beli sk 11 tp phm2 ler,,,so aku try pakai shiseido..
tberkenan sama ngn beautician nye..pandai btui la dia memikat customer mcm aku nih..
so finally aku pun beli la product tersebut(shisiedo purness kit)
hope that kali ni berkesan beb..bila dh okey br beli set yg full ~
oklh aku stop entry ini disini..ending yg cukup seronok..byeeeeeee




                ini la  yg dpt aku snap..bukti beb aku dh beli..pasni muka pasti cantik huahua~



p/s; nk p cuci muka daaaaa.hohoho
Related Posts with Thumbnails